Google Adwords

AdWords to doskonały mechanizm sprzedażowy.

Najlepsze cechy AdWords to:

  • duża kontrola nad wydatkami

  • wiele statystyk pomocnych przy planowaniu innych działań

  • koszt ponoszony tylko wtedy gdy użytkownik faktycznie zainteresuje się reklamą i wejdzie na stronę

  • duże możliwości wyboru odpowiedniej grupy docelowej, dzięki temu reklama trafia tylko tam, gdzie znajdują się potencjalni Klienci

  • opcja zawężenia obszaru wyświetlania reklam

  • możliwość dokonywania szybkich zmian w kampanii kiedy jest to potrzebne

W ramach AdWords możemy skorzystać z kilku narzędzi:

Reklamę w wyszukiwarce / search - ponieważ odpowiadamy w niej na pytanie postawione przez użytkownika reklama ta ma bardzo dużą skuteczność. Docieramy do potencjalnego Klienta w momencie kiedy sam poszukuje informacji co zwiększa szansę na dokonanie transakcji. Reklama tekstowa to pierwsze cztery miejsca nad wynikami wyszukiwania - nie można jej więc przegapić.

Reklamę Displayową - reklama graficzna może być kierowana w dwojaki sposób: albo poprzez określenie grupy odbiorców (wiek, płeć, zainteresowania, lokalizacja), albo wybierając tematykę stron na których się pojawi. W ramach kampanii możemy przygotować obydwa typy reklam, a następnie opierając się na statystykach kliknięć wybrać ten, który przynosi lepsze efekty. Obecnie w sieci znajdują się tysiące stron należących do Sieci Reklamowej Google, na których mogą być wyświetlane reklamy AdWords, największą z nich jest Youtube.

Reklama PLA / Merchant Center - wyświetlają się po prawej stronie wyników wyszukiwania w Google jako obrazek i prezentują konkretny produkt wraz z ceną. Warto skorzystać z tej reklamy jeżeli posiadamy w swojej ofercie produkty unikatowe, których nie ma konkurencja, lub kiedy posiadamy konkurencyjne ceny. Oczywiście reklamy te można wyświetlać dla wszystkich, lub tylko wybranych produktów.

Remarketing - można go porównać do reklamy displayowej, przy czym grupa odbiorców jest tu określona: to użytkownicy, którzy w przeszłości odwiedzili już stronę internetową. Remarketing to świetne narzędzie do "odzyskiwania" Klientów - skoro byli już na stronie, to znaczy że są zainteresowani tematem i warto przypomnieć im by wrócili. Obecnie coraz częściej pamiętamy produkt i cenę, natomiast miejsce zakupu jest dla Klienta kwestią drugorzędną - właśnie dlatego warto zadbać o utrzymanie użytkowników przy sobie.

Istnieje również reklama na Gmail lub Youtube – zapytaj nas o szczegóły.

Ogromna zaletą AdWords jest również to, że wszystkie narzędzia są obsługiwane z jednego konta i nic nie stoi na przeszkodzie by przesuwać budżet reklamowy pomiędzy nimi. Jeżeli okaże się, że np. Display nie spełnia naszych oczekiwań to można ograniczyć jego budżet, a zwiększyć np. reklamę w wyszukiwarce, która sprzedaje lepiej.

Opłata za prowadzenie kampanii to 15% wydanego budżetu miesięcznie, lecz nie mniej niż 399zł netto.

Dedykowany Specjalista zaproponuje właściwy budżet reklamowy, a w ramach dobrego początku współpracy doładujemy Tobie GRATIS - kupon o wartości 600zł, który można wykorzystać w drugim miesiącu kampanii.

W cenach budżetów i obsługi kampanii nie zawierają się konieczne grafiki/filmy - te pierwsze możemy przygotować za dodatkową opłatą jednak lepszym rozwiązaniem jest stworzenie ich przez osobą odpowiedzialną za grafikę strony.

Umowy podpisywane są na minimum 3 miesiące, a od drugiego miesiąca obowiązuje miesiąc wypowiedzenia.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej napisz do mnie arek.ignasiak@metale.pl

Udostępnij:

Zauważyliśmy, że korzystasz z oprogramowania blokującego reklamy.

Serwis metale.pl utrzymuje się z reklam i dzięki reklamom jest stale rozwijany. Wyłącz go proszę.